God morgon

2011-10-20 ][ 10:28:36
Då var det torsdag igen då
och dags för evelina att ha sin köksutbildning. McDonalds hamburgare kommer aldrig vara sig lika igen
HAHAHAAHAHAHAAH
for better or worse

Igårkväll började felicia komma på en massa gamla dataspel som vi spelade när vi var små, typ flingkartongsspel och spel från klädaffärer o sånt.
 Typ Rummel & Rabalder, Mysteriet på Greveholm, Tarzan, Tredje klass
OCH favoriten

 
  Fan vad vi trälade med dendär jävla huvudlöse ryttaren!

Fick världens ryck och letade fram alla jag kunde hitta!
Försökte mig också på att instalera de på datorn. Men spelen är så gamla och har så dålig grafik att det inte funkar (JAG ÄR FAN SÅ GAMMAL!)
så då blev jag ledsen..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0