how about some foooooood

2011-10-21 ][ 22:08:39
käkar mitt dagliga kvällsmål.
idag serveras grek-yogurt med en klick vanilj och mycket müsli alá lidls finest
Jag har käkat många müsli men ingen kickar ass som lidls. Den blå, inte den gröna.

I ärlighetens namn är jag inte speciellt hungrig eller ens sugen, men jag måste ha min kvällsmat innan jag somnar
känns så tomt annars.

ja,
jag vet

jag är psyk.

och så dricker jag tee till. kvällsro. kände att det passade bra

Föressten så kan jag passa på att berätta, när jag lixom ändå delar med mig av så overdelig information, att mitt öga har fuckat ur. vagel eller bara allmänt irriterat, no idea..

MEN NU SKA MAN VÄL FÖRSÖKA SOVA då, börjar 7 imorgon så det kan nog behövas.
Älskar mitt jobb, ENDAST helger när alla andra jobbar vardag. KUL, JETEKUL


Kommentarer
Postat av: sofia

AEEEEE den müslin hade jag glömt bort!!! ska lätt åka och köpa den, den är ju helt jävla underbar! TACK för remindern!

2011-11-02 @ 17:11:16
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0