my darling bed

2011-10-26 ][ 13:46:32
var hos mormor och morfar igårkväll och blev bjuden på räkmacka och bullfika (tänker ALLTID på Solsidan när jag hör bullfika! OCH så skrattar jag högt för mig själv)
mormor slängde med ett oanvänt duntäcke, som tydligen var för stort för deras lakarn.
OCH
jag säger bara, JAG SOV SOM EN GUD INATT.
jag sov sådär bra att det tog mer än två timmar för mig att riktigt vakna upp och inse (ångest) att man måste gå upp ur sängen.
Nu har jag varit och tränat, käkat, gjort matlåda och ska snart slänga mig i duschen för att åka och jobba en kortis.
och allt jag tänker på är när jag kommer hem från jobbet och får lägga mig i sängen igen.
FEEEEST
+ att täcket luktar mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0