om ordet var mitt då

2011-10-19 ][ 16:21:24
Jag vet inte om jag har korvstoppning men dagens mode är så jävla trååååkigt
och vet ni varför: JO därför att alla vet tydligen allt. ALLA har samma kläder på sig och det är SÅ jävla tråkigt.
Jag brukade tycka kläder var extremt roligt, jag brukade stå på kvällarna och leta fram nya outfits och testa nya kombinationer med lager på lager o skit.
Jag vet inte vad som hänt men plötsligt är det inte lika kul längre. Det mest fantasifulla jag kan dra ihop och känna att jag trivs är jeans och en skjorta, eller en t-shirt.
(asso jag är ju fortfarande tjej så ofcourse gillar jag att shoppa)

men

aa

jo
 det var väl typ det jag hade att säga
I NEED SOME INSPIRATION

och

I want her life
http://lundbergsofie.blogg.se/
bara att hon gick förbi Orlando Bloom would have made my year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0