over and out. Again.

2012-01-19 ][ 15:25:25
jag skrattar åt mig själv
jag kan aldrig bestämm mig om jag ska ta bloggen "seriöst" och bli nästa blondinbella, for sure, för det var ju vad jag skulle bli om jag VERKLIGEN försökte. right.
Eller om jag ska sluta och stänga av/ner/på/ hela servern och bara lämna det bakom mig. Som ett tappert försök. ett förflutet frö av vad jag försökte åstadkomma.
Jag menar. Jag har julkulor i headern och Michael Buble i spelaren, really, that long ago???
Nu när jag börjar få någon slags tid igen kanske att jag kommer att vilja underhålla mig själv. Skriva saker som jag tycker är askul (always) och kanske prata av mig av alla mina sjuka tankar och åsikter som fyller mitt nötskal till huvud. Eller kanske känna mig lite stolt att jag hittade snyggaste tröjan på rean, ni vet, flasha lit. DÅ, då är det ganska bra att blogg.se finns.
Eller den absoluta, mest förgyllande tiden för denna sida. NÄR jag är ABSOLUT bored to death och kan pilla lite med designen och tro veta vad jag gör. Det är nog det som gör att den får var kvar.
punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0