landat

2012-06-25 ][ 20:37:39
kom nästan precis innanför dörren. MIN EGEN DÖRR. skojja, ska släppa det nu. Efter att jag klev in innanför MIN dörr så slängde jag ihop en av våra vanligaste maträtter som vi äter här. Ungefär varje dag alla måltider. Vi kallar den 'hitt-på' kaka. typ. Och den består av vad som finns tillgängligt hemma/det vi har kommit ihåg och orkat att köpa/det vi var sugna på när vi gick till affären (Brukar se ut såhär i matkorgen; flingor, humus, färdigstekt kyckling, nudlar och majs). Ungefär så ser det alltid ut. Har föresten haft dagen ledig! Och jobbar så lite som 11-16 imorgon. Imorgon som i tisdag, som i Evelinas födelsedag. Som i Evelinas 20 födelsedag! Inte kan jag stå utanför och köa till systemet inte. Men köat i kön på Tesco med två vinflaskor och en sprit, det har jag gjort. Föressten så är man hemma själv igen. Jenny och Emma jobbar ikväll som vanligt så jag tog bussa till Westfield och fynda lite på rean. Ska vänta på Emma som slutande ganska skapligt så ska vi knalla bort till Exchange och tigga lite gratis peroni av Jenny mohaha. OCH fira in lite på tolvslaget då de jobbar stängning imorgon också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0