AMeeeeN

2012-05-20 ][ 14:11:49

Har kommit in i något final stadium av resfeber.
Just nu handlar typ everything om London. Jag blir tjatig, blödig och huvudet pumpas fullt med fuckade tankar.
OCH min sömn. Ena natten är luddig, suddiga drömmar, ryckinga. Nästa natt sover jag som en stock. Ena sekunden känns läget under kontroll, nästa ba; WOOOONOOOOO.

Men om man ska se något positivt i det hela så tror jag att jag kan lyckas hålla mig under 20kg på wesväskan. wiihu


Igår var hela dagen i en fartvind.
Jobba SISTA PASSET på jobbe, lyckades komma ifrån tidigare.


Hem ÄTA och virra iväg till Robine och hennes outstanding lägenhet. Fördrink, plockmat och några glas vin. Det var trevligt. Och jag ville ha trevligt. Men samtidigt kunde inte de blödiga, jobbiga tankarna go away. Inte ens med hjälp av vin. DÅ är det serious shit going on.
Drog mig hem vid 11. Somna halv 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0