hatar att jag har känslorna på utsidan

2012-05-06 ][ 22:55:14
london, jag ska till london :)))))


Att åka och jobba 3,5 timmar sådär på söndagskvällen känns så,

värt.
Men en lyxlirare som en själv behöver ju alla pengar man kan få

Nu har jag IALLAFALL gjort allt detdär jobbiga man måste göra när man kommit hem.
Äta,
Tvätta bort sminket,
Ta av sig kläderna,
Jag tror nästan jag stressar genom det så att jag blir klar så fort som möjligt.
Nu ligger jag IALLAFALL i sängen med en kopp te som är så varm att det bränner i halsen. Måste ha mitt te så. Kan inte dricka om det har samma tempetarur som själva munnen. Då känns det så icke-exsistensigt då. funkar inte

Men IALLAFALL. to att get to the point.
Igår tog jag the final decision (spell check) och bokade flygbiljetten till London, den 22 Maj, vilket är så jävla snart när jag tänker efter. Nu får det fan bära eller brista. Måste lixom bara, något i mig känner det. Jag är så sjukt otroligt rastlös och förvirrad att jag vet varken ut eller in här. Ska bli en såndär steriotypisk "hitta mig själv" människa, filosofisk och forskande.
Eller så åker jag bara för att jag ska kunna få mina kömpisar att komma ner och hälsa på så jag kan visa de my crib. kan va. kan va asso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0