Jamen

2012-05-07 ][ 15:57:03

Podcasten funka inte imorse så jag skulle strika med att försöka springa spåret istället för att gå, med lite hjälp av pitbull och hans kompisar. Gick sådär pga följande anledningar:
1. Min nödlösning med silvertejp i löparskorna för att förhindra skoskav funka inte
2. Andra andningen som mamma tjata om från sidan av fotbollsplanen ages ago. Did not hit that.

sket it och vände efter halva. funka de med. hamna i solen på baksidan.

Syster kom hem och underhöll mig med diverse saker som onödigt vetande och filmquiz på spotify när jag egentligen borde skriva CV och leta hostel.

Jamen man kan ju inte vara överproduktiv när man kan göra ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0