bla bla apa sig

2013-04-18 ][ 20:40:27
 
Spontant gick in på Monkis hemsida.
Har nyligen fått ett såntdär släng av att man ska börja tänka på hur man ser ut (igen) Kanske mest för att jag äter kakor och chips VARJE dag.. Men iallafall
Monkis hemsida har bilder, på förstasidan, med vanliga människor, anser jag. Lite sådär oproportionella, lite rundare mage och något större armar. Jag säger inte att de är stora. Jag säger Normala, med lite kärlek här och där. Det gjorde mig glad. Kanske min, en lite smått osäker kvinna på 20 år, s dag.
 
Annars så är jag ju även lite smått exalterad över att det är min sista dag på C&B imorgon. För ett tag framöver iallafall.
Jody sa en ganska smart och filosofiskt tanke till mig som jag nog måste hålla med om. inget är slut, inget är över, det är bara på paus. Tills vi dör då.
Då är det nog slut skulle jag tro.
Iallafall. Paus då, paus från Corney and Barrow Old Broad Street London city.
Jag har kommit på att jag kan förklara det ungefär såhär när folk frågar vart i London jag jobbar (jobbat!!!) Altså folk som inte har en väldans koll på stan, VILKET är full förståeligt.
 
 
 
Jag jobbar nästan precis vid den stora gurkan
 
 
 
 
 
MEN INTE EFTER IMORON
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0