DET är EN god MORGON

2013-04-15 ][ 10:27:32
 
 
Solen skiner ju fan! Nyss snöade det på sidan men nu skiner solen och jag HOPPAS HOPPAS verkligen att sommaren är påväg. Jag orkar inte längre med allt det kalla, ruggiga rubish vädret längre. Jag är ett sommarbarn, och har alltid varit.
Jag GILLAR EJ snö. Inte någonstans. Jag skulle lätt kunna byta bryta-nacken-pulkaåkning eller frysa-aset-skidåkning mot en dag på stranden eller en grillkväll. alla gånger om
 
Så MIN ABSOLUT SISTA VECKA PÅ C&B!!
Min vecka kommer gå sniiiigel bara för att jag vill att den ska vara över
Jag har även planerat att säga det till alla mina gäster så att vi har något att prata om.
Fortfarande förkyld och dan och ska tampas med min manager det första jag gör och be om ursäkt för att jag sms-ade mig sjuk i fredags. Men vad skulle jag gjort när jag inte hade någon röst?!
Ringa in och anadas tungt i telefonen och de tyder det med 'Oh, det var bara evelina som ringde in för att anmäla sig sjuk'
 
 
suit up
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0