LANDAT

2013-04-13 ][ 18:01:51
Jag,
som spenderat alla mina överblivna timmar fast i ett rum, i en säng är helt i extas när det faktiskt finns en slags vardagsrum i mitt nya hus I BRIGHTON. En plats där man kan vara social och UMGÅS. Jag är nöjd
 
Då har jag iallafall anlänt till mitt nya hem över sommaren, träffat alla mina nya room buddies och jag ser en potensiell riktigt bra sommar 2013. Har även betalat all hyra fram till den 4 augusti så behöver heller inte ha det i åtanke när jag lever rövare här i Brighton.
När jag först kom in i vardagsrummet såg jag ett halvstökigt kök med tomm vinflaskor. I think I have found my crowd folks. Tror jag kommer passa in här. Och inte mer än en månad tills Jenny och Emma kommer ner och gör mig sällskap här nere!
 
Jag säger som Mike,
Jag tror att 2013 kan bli rikigt riktigt bra!
 

Kommentarer
Postat av: julia

T A C K!!

2013-04-14 @ 20:30:42
URL: http://juliaharenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0