diet

2013-01-15 ][ 21:52:49
Verkar som jag lever på soppa nu för tiden. Och själva anledningen till det är att jag inte kan ha något annat hemma som inte blir gammalt.
Burksoppa funkar utmärkt
 
Har vart lite småsjuk ett tag. Ungefär sedan jag kom tillbaka från sverige och efter att James haft the fluuu.. Jag är fortfarande inte vuxen nog att ta besluten om att stanna hemma eller inte från jobbet. Vill fortfarande skrika efter mamma

"KÄÄN MIN PANNAAA!! är jag sjuk ska jag stanna hemma imorgon????!!!"
Nu är det mer "Ska jag stanna hemma från jobbet... Orkar jag verkligen jobba... det är jju ganska tråkigt..."
 
Ungefär så går mitt huvud nu. MEN jag har inte ringt mamma än.
SMSa James itsället och gnällde. Hans svar var bara, "Är du avundsjuk på att jag tog några dagar ledigt när jag inte kännde mig bra??"
JA. ABSOLUT. så var det ju verkligen
Sen sa han faktiskt också att jag fick spendera mina 'sjukdagar' hos dom om jag ville.
Skulle kunna sjukanmäla mig bara för det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0