halla

2013-01-08 ][ 11:13:35
lösenord och inlogg var sparat!! så kom in..

Fick infall, händer ju inte ofta så tänkte att jag skulle få ihop något hä på en 5a. Jag vet inte varför jag fick sådant inslag. Måste lämna hemmet om ungefär exakt 10 min och jag sitter i undisar. Jag kom in på några bloggar från 'hemmafolk'. Längta lite smått hem till sverige. Inte just för att personen i fråga var svensk och från mina hemtrakter. Senaste inlägget handlade om något som är så traditionellt svenskt. Och IGEN, jag saknar inte det traditionella svenska. Jag saknar känslan av att veta traditionen. Att veta utantill, driva lite med, skämta, med andra som vet traditionen utan och innan

Och till alla mina 'hemmafolk' som fortfarande kommer in här ibland och hoppas få veta lite om min situation at the moment. Stay tuned. Ska försöka lägga ner mer tid på att dokumentera lite av mitt liv. Fö jag tycker att det funkar helt okej för tillfället, försöker lyssna på alla visdomsord som ska sägas om livet. Typ ta vara. Jag gillar ta vara. Så jag ska försöka ta vara. Uppskatta funkar också. och min favvoo är skratta (jag skrattar när allt är hopplöst, vad ska man göra annars?)

men nu måste jag sätta på mig kläder.
BYYYYY för nu. lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0