vet aldrig vad jag ska skriva för rubrik

2013-01-17 ][ 10:53:01
Har kännt mig krasslig ett tag nu så bestämde mig för att seriöst ta en dag ledigt. Har dock vissta sysslor som man som vuxen måste göra trots att man är sjuk. OCH inte heller har jag någon som kommer att laga mat åt mig eller säga snälla saker till mig.
 
Fyfan vilket liv..
 
Började alltså morgonen med grönt te och tänkte att jag skulle kolla igenom lite bloggar. Gör aldrig det nu för tiden, brukade vara det enda jag gjorde. Men nu. nej.
Men vad är det man ser när man kommer in. Sjukt snygga. SMALA. vältränade människor i skyggaa kläder som pratar om mode, kost och träning överallt. Det var de bloggarna jag brukade följa hemma. Inte ens intresserad av de längre. Orkar inte höra om (och se bilder) på alla löparkläder, smoothies, platta magar osv osv osv när jag ligger här i min säng och käkar min supergoda chokladbit. Jag brydde mig inte innan, försöker att inte heller bry mig när jag går in på bloggarna, men de är svårt ni.
OCH jag måste även säga SVERIGE speciellt är EXTREMT utsidiga av sig. Att jag hemma i sverige kunde känna sig så jävla ful och konstig och allt sånt där som kommer med IDEAL. Sen att man kommer från en håla i sverige gör ju inte saken bättre. Jag kan bara tänka mig hur det är därborta nu, allt med nya året att göra, lite extra.
Jo, jag måste faktiskt säga det. När jag kom hit så kände jag mig helt ok. Det gjorde inget att man var lite annorlunda. Folk brydde sig inte lika mycket. Folk såg helheten. Såg förbi om man hade lite brister. Det måste vara det bästa med att inte bo i Sverige. Allt det ytliga. Jag klarar mig extremt bra utan det.
 
så det så :))))
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

det här inlägget tycker jag om!

2013-01-17 @ 12:43:55
URL: http://sofia06.blogg.se
Postat av: Maddelein

HejaHeja Dig finaste, bästa kusin!
Mer sånt här... jag gillar vad jag läser!
Du är bäst, utan protest!!!;)

2013-01-17 @ 14:27:36
URL: http://madeleinbremer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0