Home

2013-06-10 ][ 19:38:25
 
 
 
Tycker de är smått sött med att The xx har kommit på att xx också betyder 'kisskiss' så att de avslutar alla sina inlägg på facebook med ' xx the xx' 
 
 
HAR DRABBATS AV HALSFLUSS
Vart kom den ifrån?! snälla tala om
lagom till mina flatmates slutat skolan och vill fira. lagom tills LINA OCH JOHANNA kommer över (?!) lagom till andra veckan på jobbet. Och jag ba 'KAN INTE DRICKA ALKOHOL!!! VILL INTE KNARKA PÅ DET SÄTTET OKEJ'
 
och det gick till såhär.
1. gå till en walk in clinic
2. fyll i ett formulär, med typ bara ditt namn (lätt som en cake)
3. vänta i ca 1h
4. träffa en läkare som kollar ner i din hals, pratar i 3 min med dig (om typ vädret?)
5. Ta ditt recept för pensilin och gå och köp
 
är det såhär enkelt i swede???!!
 
 
Har alltså varit hemma från jobbet idag
Mår ej piss. Mår ej bra. = Mår mittemellan
 
Har alltså idag försökt roa mig med diverse aktiviteter.
Letat klänning överallt online till midsommar och min fösledag. DETTA är inte likt mig. eller jo. det är likt mig att sitta och kolla på kläder online och lägga de med omtanke i varukorgen för att seda trycka ner sidan. Har nog något trauma från barndom då jag, typ 13 år, skickar efter shorts från HM med pappas hjälp. Tar de två i olika strlekar för är osäker, o båda är för små. TRAUMA!!
Men här i UK så skickar de ditt paket till huset.. Och har aldrig beställt på asos (såklart). Blir lite sådär full i fan då, kanske skulle man vara lite rebell och beställa.
 
Har målat mina naglar osso och så har jag ätit glass och kollar på chick-flicks.
Måste säga en sjukt tjejig dag nu när jag tänker på deeeeeee
 
Inte. med. flit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0